کاسیاس: هر وقت بوفون بازنشسته شد، من هم خداحافظی می‌کنم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کاسیاس: هر وقت بوفون بازنشسته شد، من هم خداحافظی می‌کنم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کاسیاس: هر وقت بوفون بازنشسته شد، من هم خداحافظی می‌کنم

کاسیاس: هر وقت بوفون بازنشسته شد، من هم خداحافظی می‌کنم

 

 ایکر کاسیاس دروازه‌بان اسپانیایی اعلام کرده است تا زمانی که بوفون اعلام بازنشستگی نکند او هم به کار خود ادامه خواهد داد.

کاسیاس: شب ها با لباس بوفون می خوابم!

جانلوییجی بوفون با قراردادی که اخیرا با یوونتوس بسته است، تا آخر فصل  2018-2017 در سری Aبازی خواهد کرد.

کاسیاس که سه سال از بوفون جوان‌تر است، می‌تواند قرارداد خود با پورتو را تا 2018 ادامه دهد. او قصد ندارد زودتر از بوفون بازنشسته شود. کاسیاس در اینباره اظهار کرد: هر وقت او بازنشسته شود، من هم می‌شوم. قرارداد تازه‌ای بسته است. این من را خوشحال می‌کند زیرا به این معنی است که من هم می‌توانم ادامه دهم. هنگامی که هر دو خداحافظی کنیم، بازی دوستانه بین دوستان من و دوستان او برگزار خواهیم کرد.

کاسیاس برای قرار گرفتن در دروازه‌ اسپانیا مقابل جمهوری چک، با داوید دخئا در رقابت است. او درباره دروازه‌بانی در بازی‌های یورو نیز گفت: دروازه‌بانان معتقدند که امسال و حضور در یورو 2016 بسیار سخت است. تیم‌های فرانسه، بلژیک و آلمان، سردمداران این بازی‌ها هستند. بازی امسال سخت‌تر از 4 سال پیش است. فرانسه خوب است، بلژیک قدرتمند است و آلمان قهرمان جهان است. ایتالیا و پرتغال نیز همیشه خطرناک هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 24 خرداد 1395 | 13:57 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.